RSS Feed

I’ve got an award :-)

Posted on

Jeg har fått en veldig koselig award fra Hanne Beate. Hun sier bloggen min er en riktig koseblogg, krydret med strikking, hekling og hagestoff. Sånt er veldig hyggelig å høre, så det ble jeg veldig glad for 🙂 /  I’ve got a very nice award from Hanne Beate. She thinks my blog is nice, spiced with knitting, crochet and garden chemicals. That’s very nice to hear  🙂

Hanne Beates blogg er i hvertfall en blogg jeg anbefaler alle å ta en titt innom. Hekler de lekreste ting, og har en hage man riktig kan drømme seg bort i. / Hanne Beate’s blog is a blog I recommend you all to visit. She crochet delightful things, and have a garden to fell in love with..

Jeg sender også utmerkelsen videre til bloggere jeg gjerne besøker/ I’d like to forward this award to :

Greta som blogger så flott om strikking  livet generelt. Greta is writing about knitting av life on her blog.

Pinnsvinet sin blogg er delikat og inspirerende. This blog is delicat and an inspiration source.

Krusmyntes blogg er fargerik og festlig- Til å bli i godt humør av. A colorful and joyful blog – Just to give you a great spirit 🙂

3 responses »

  1. heia.
    Takk for hilsen i bloggen min.
    Må bare si at det er første gang jeg er inne hos meg, men hit skal jeg tilbake. Veldig koselig blogg du har og jeg skal lese mere.
    Ønsker deg en flott søndag videre.

  2. Heihei Petronella nå ble jeg glad! Så koselig, tusen takk for awarden! =)

  3. Hei vennen.
    tusen takk for hyggelig award. Setter pris på den. skal blogge den snart.
    Ha ei fortsatt fin uke.

Legg igjen en kommentar

