RSS Feed

In to my garden 27.06.2009

Posted on

Det er mye vakker blomstring på gang i hagen for tiden, og jeg har mitt svare strev med å få med meg alt og dokumentere hva som skjer. Desverre ser jeg at noen av de vakreste staudene vil sannsynligvis slå ut i full flor akkurat på den tiden når jeg tar meg en velfortjent ferietur hjem til Lofoten. Jeg får i såfall legge min lit på at gulljenta i familien vil være så søt og snill at hun fotograferer for meg slik at jeg kan glede meg over å se bildene i stedet, ved en senere anledning.

270609_10

There are much beautiful flowering in the garden these days, and I’m actually haveing trouble documenting it all. Unfortunately I see that some of the most beautiful plants are probably going to bloom just at the time when I’m leaving to spend a few days of vacation in the Lofoten islands. I then have to trust my wonderful daughter to be so sweet and kind that she will take some garden photos for me. Then I can enjoy these later on.

4 responses »

  1. Nydelig! klart du må få dokumentert all blomstring, selv om du er på ferie. Hva heter den lekre lys rosa blomsten som er bilde av nede til venstre? Den var bare så skjønn!

  2. Er det ikke fantastisk med alle de lekre fargene??? Har vært ute og foreviget hageblomster selv, utrolig hvor mye fint det er å se på nå…

  3. hei snuppa. du har mye glede av hagen din skjønner eg. den er sikkert heilt fantastisk. Eg og likte hage ein gong i tida, men er nå såre fornøgd med veranda blomstrene mine.
    Dei er blitt litt redusert. 2 av dem døde da vi var i oslo. Dei hang på veggen og var vanskelig å sjå for vanneren. ja, ja det er slikt som skjer.
    T har siste ferieuka si nå for denne gang og vi nyter sola kvar dag. Deiligt rett og slett.
    viss eg ikkje klarer å følge med så får du ha god tur til Lofoten
    klem

  4. Takk for hyggelige kommentarer, jenter 🙂

    Den lys rosa blomsten til høyre på bildet mitt, er en liten bit av en kvist med Fagerbusk. En velduftende og vakker busk som blomstrer i juni/ juli.

Legg igjen en kommentar

