RSS Feed

Award til meg

Posted on

Jeg har mottatt en veldig koselig Award fra Dachsemor. Tusen hjertelig takk, det var veldig veldig hyggelig. Awarden er mottatt på bakgrunn av at Dachsemor enten har funnet oppskrift, inspirasjon eller ofte titter innom bloggen min. Jeg blir virkelig glad for å motta en award på dette grunnlaget.

Det er mange som fortjener å få denne awarden videresendt fra meg. Jeg vil imidlertid ikke nevne noen navn i denne omgang – Ingen nevnt, ingen glemt – tenker jeg. De som ofte får besøk av meg i sine blogger er også de som inspirerer meg både verdørende kreativitet og oppskrifter. jeg er glad i dere alle, så vær så god bare forsyn dere.

One response »

  1. Utmerkelsen er vel fortjent, du har en velidg flott blogg.
    Riktig god helg ti ldeg.

Legg igjen en kommentar

