RSS Feed

Gave fra en hemmelig venn

Jeg fikk pakke i går – En flott garnpakke og masse deilig sjokolade fra min hemmelige venn på Hobbyboden. Det var veldig koselig og jeg er virkelig glad for alt det fine garnet – Hele 4 nøster med Silke Alpakka fra Drops. Dette kan bli til mye fint. Fargen er herlig petrolblå. Sjokoladen nevnes ikke, for den er ikke mer… 😉

HVaugust2009

(Tusen hjertelig takk Marianne. Dine hint i brevet som fulgte med pakken ledet meg direkte til Hybelen din, og etter forsiktig forespørsel så avslørte du at mine gjetninger stemte).

2 responses »

  1. For en flott gave! Dette er et utrolig deilig garn. Jeg har strikket flere pannebånd i det, blant annet.

  2. Tilbaketråkk: Beanie for my husband « Petronellas kreative verden…

Legg igjen en kommentar

