RSS Feed

New wristwarmers

For et par innlegg siden så presenterte jeg en ny Cowl/ halsvarmer som jeg har designet og strikket i sommer. Her er pulsvarmerne til denne. Jeg tenkte at dette bladmotivet også vil fungere veldig godt til pulsvarmere, hvis jeg bare reduserer pinnestørrelsen slik at mønsteret blir litt fastere. Som tenkt så gjort. Heldigvis er mønsteret tilfeldigvis slik at det passer perfekt med det maskeantallet som er nødvendig for pulsvarmere. Jammen hadde jeg flaks! (Eller  kanskje jeg rett og slett skal si at det var selvfølgelig skikkelig god beregning)  😉

AnemonaWrist_1

A couple of posts ago, I presented a new Cowl  that I’ve designed and knitted this summer. Here are the wristwarmers to go. My thought was that this leaf motif also could work very well for wristwarmers, if I just reduced the needle size so that the pattern would be a little firmer. As planned so made. Fortunately, the pattern happend to fit perfectly with the number of stitches that are necessary for wristwarmers. I really had luck!

AnemonaWrist_3

Materials:

  • Yarn – MIRASOL alpacas from DSA
  • Needles – Dpn’s No US 1 1/2  / 2.5 mm

9 responses »

  1. Wow!!! De var superlekre!!!!

  2. Rååfine, noen sånne tror jeg kanskje at jeg skal vurdere til meg selv til høsten når det blir enda litt surere i været.

  3. De pulsvarmerne ble bare kjempefine! For et fint mønster!

  4. Å, så delikate og fine de ble!

  5. Ahh, nydelige,superflink som lager eget mønster!

    Annelive

  6. Ja, enig med de andre jeg, kjempefine og ser ordentilg gode ut!

  7. hei. Ser at du har vore driftig og algt ut flere nye innlegg mens eg ahr vore vekke :=).
    Flott hals med pulsvarmere og enda eit par vakkre pulsvarmere. Eg trur nok det er dyktighet ikkje tilfeldighet at mønsteret passet.
    Kos deg med alle gavne dine og ha ei flott nye eller fortsettelse på uka.
    klem

  8. Oj, så mange fine strikkeprosjekter du har her. Flotte farger som fenget meg: )

  9. Helt nydelige! Så utrolig delikate, og vakkert mønster.

Legg igjen en kommentar

