RSS Feed

Konkurranse: Vil du bli besøkende nr 30 000?

Posted on

WOW – Telleren står på 29 981 bloggbesøk i dette øyeblikk – Slett ikke verst!

I disse dager er det to år siden jeg startet denne bloggen. Det hadde derfor vært morsomt å markere «jubileet» med å runde 30 000 besøkende her i min egen lille kreative verden.

Vil du bli min besøkende nr 30 000? Legg igjen en liten hyggelig kommentar som viser at du har vært innom på besøk. Jeg kommer til å gjøre en tilfeldig trekning blant alle kommentarene som kommer inn i løpet av i dag (2. mars. 2010).

Den heldige vinneren får tilsendt 100 gr med nydelig isblått Mohair Boucle garn +  strikkepinner.

10 responses »

  1. Telleren din har rundet over. Når jeg var her stod den på 30001, det er bra besøk i bloggen din. Mye fint hadde du og her inne

  2. Ifølge telleren din så er jeg besøkende nr 30001 🙂
    Så ejg bomma med en, men er på den rette siden. hehe
    Masse flott du har i bloggen din og falt totalt på anemone halsen, så den skal strikkes her etterhvert,

  3. Gratulerer med to år blogging. Alltid hyggelig å kikke innom bloggen din. Du strikker mye fint.

  4. Gratulerer! To år har nok gått fort, føler tiden bare fyker avgårde.

  5. Gratulerer med «snart» 30 000 treff ;o) Koselig å komme på besøk til deg! Ha en flott kveld.

  6. Gratulera med jubileet! Jammen er det mange besøkande ;o) Og kjekk konkurranse..

  7. Kåre Ingvar Skulbru

    Gratulerer jenta vår!

  8. Gratulerer med jubileet 🙂 Koselig blogg du har!

  9. Gratulere med jubileet!

  10. Hei. Så masse besøkende du ahr hatt da. ikkje dårlig det. Har tatt vekk telleren på min eg.
    Gratulere med jubileet.
    Veit at eg er ein dag for seint ute, men kommentere kan eg jo alikevel

Legg igjen en kommentar

