RSS Feed

Og vinneren er…

Posted on

Hjertelig takk for god og trivelig oppslutning omkring feiringen av mitt 30 000 besøkende på bloggen-jubileum i går. Besøkstelleren økte raskt fra 29 981 da jeg annonserte konkurransen i går kveld, til 30 041 ved midnatt, og 10 koselige kommentarer ble lagt inn i løpet av ei kort stund.

Jeg lovet trekning av ei nydelig 100 grams hespe med isblått Mohair Boucle- garn, samt strikkepinner. Trekningen klargjordes ved at alle deltakerne ble skrevet opp på hver sin lapp.

«Husmusa» hjalp til, som egenutnevnt valgforsker og dommer – slik at trekningen kunne foregå på en skikkelig og seriøs måte.

Alle lappene ble brettet mest mulig likt. dette for å eliminere muligheter for juks blant valgpersonalet. Og til slutt – Etter grundig røring i deltakerlappene og noen utrolig spennende sekunder (..), så gjorde Husmusa sitt endelige valg:

Mari Linn utpekes herved til vinner av både den erværdige tittelen «Min besøkende nr 30 000«, samt herlig nytt garn og strikkepinner. Hurra – Tusen takk for koselig kommentar, og hjertelig tillykke med førstepremien, Mari Linn. Garn og strikkepinner kommer til deg i posten 🙂

4 responses »

  1. Gratulerer til vinneren. Og for en søt og flink husmus 😉

  2. Må bare juble litt her:-) Jippi jubaduuu.
    Jeg pleier aldri å vinne noenting, så jeg burde kanskje ha spilt vikinglotto også idag hehe
    Og jeg elsker jo pakker i posten så nå har jeg noe å glede meg til

  3. Gratulerer til vinneren ;o) Gleder meg til å se hva du tryller frem av det nydelige garnet ;)))

  4. SÅ moro med så mange besøkende! Også så fin gave du gir bort.
    Ha en riktig fin helg.

Legg igjen en kommentar

