RSS Feed

Nettbutikken – ute av drift..

Posted on

Kjære alle kunder av http://www.petronella.no

Dette er en melding til alle dere som i tillegg til å følge bloggen min, også besøker/ er kunder i nettbutikken min (www.petronella.no): Nettbutikken er nå ute av drift. Dette på grunn av kapasitetsproblemer. Jeg er iferd med å avslutte et 4- årig utdanningsløp som skal ende i en bachelor i Vernepleie til våren. For at dette skal gå bra så trenger jeg for tida å ha fokus på studiene  – og da har jeg desverre ikke kapasitet til å drive forretning samtidig.

Alle Petronellas strikkemønstre vil imidlertid fortsette å være/ bli tilgjengelig for nedlasting her i bloggen – og på Ravelry.

Klem fra Petronella

2 responses »

  1. Eg har følgt bloggen din siden eg starta med blogging sjølv, men har ikkje fått med deg at du dreiv buisnisblogg. Ser du kor eg følger med.
    Denne bloggen kjem du vel til å vere innom av og til vel.?
    Lykke til med avslutninga av studiene dine. god helg

  2. Man kan da vel ikke få med seg alt, Greta – så det er helt greit =)
    Det er kun nettbutikken som legges ned – ikke denne bloggen. Jeg kommer til å fortsette å skrive her, også utover våren. Det kan være hyggelig å tenke på noe annet koselig enn studier innimellom også – Jeg håper du følger med videre. Stor klem til deg 🙂

Legg igjen en kommentar

