RSS Feed

On my needles today..

Posted on

Med påskeferien kom også inspirasjonen til å ta fatt på et nytt strikkeprosjekt igjen. Endelig kjenner jeg at jeg har både tid og nok ro til å ikke få dårlig samvittighet over å legge studiearbeidet unna for ei lita stund, og den følelsen er virkelig god.

With the Easter holiday returned my inspiration to start a new knitting projects again. Finally I have enough time and peace to not feeling guilty when prioritizing knitting instead of student work for a little while. This feeling is really good.

Sakura Cowl

Mitt strikkeprosjekt er en ny Sakura Cowl. Jeg bruker dobbel tråd vakker limegrønn håndmalt Faerytale Alpakka fra DSA, og strikker med pinner nr 8,0 mm. Fargen er alldeles nydelig syns jeg, og gir meg skikkelig påskefølelse i dag. Garnet er også veldig behagelig å strikke med. Det stikker heller ikke ved bruk.


My latest knitting project is a new
Sakura Cowl. I use double line beautiful lime- green hand-painted Faerytale Alpaca from the DSA, and knitting with needles US 11 / 8.0 mm. This lime green- color is bright and beautiful I think, and really gives me the great Easter- feeling today.


Legg igjen en kommentar

