RSS Feed

Gardeners Joy Swap

Posted on

I dag hadde postmannen med en pakke til meg, fra USA. Noe så spennende 🙂

Pakken kom fra Cheryl i staten New York. Vi har begge deltatt i en internasjonal vaskeklut- swap gjennom gruppen Crochet & Knit Dishcloth Excange på Ravelry. Swappens tema har vært hagegleder/ Gardeners Joy, og oppdraget var å sende to stk kluter + en pakke blomsterfrø til en utvalgt deltaker.

Cheryl har strikket og sendt meg to flotte rosa kluter med blomstermønster samt en pakke med Cosmos Sensation frøMix. Jeg gleder meg til å så frøene i blomsterbedet.

Today the postman brought me a package from the United States. Exciting! 🙂
The package came from Cheryl in the State of New York. We both have participated in an international dishcloth-swap by the group Crochet & Knit Dishcloth Excange on Ravelry. Swap theme; Gardeners Joy.  The mission was to send two cloths and a packet of flower seeds to a selected participant. Cheryl has sent sent me two gorgeous pink cloths with floral pattern and a packet of Cosmos Sensation Mix seeds. I’m really looking forward to planting the seeds.


Thank you Cheryl!

3 responses »

  1. Så koseleg med ein flott pakke i posten!

  2. Innom for å ønske deg og dine en fin 17.mai.
    Klem fra Ronille

  3. Hei vennen. Nå håper eg at eg har fått lagt deg til ordentlig på bloglovin. Tror eg la deg inn emd feil adresse for eg har ikkje fått opp innlegga dine.

    Stilige kluter både dei du laga sjølv og dei du fikk i gave.
    Håper du får ein fin dag i morra og elgger vekk alle bøker og berre slapper av. stor klem fra sognedama

Legg igjen en kommentar

