RSS Feed

Finished my Pink Feelings

Posted on

Gråværet over østlandet var ikke totalt bortkastet i dag. Jeg fikk strikket ferdig vottene uten et fnugg av dårlig samvittighet. Og sannelig ble de ikke så verst heller disse Pink Feelings- vottene mine. Totalt 118 gram HIFA Trollgarn gikk med når vottene ble strikket på pinner nr 5,00 mm.

The gray weather was not totally wasted today. I finished these Mittens without a shred of bad conscience. A total of 118 grams of HIFA Trollgarn was needed when Mittens were knitted with needles US 8 – 5.0 mm.

Om jeg tar vottene i bruk selv, eller om de blir lagt i julegavelageret – Ja det gjenstår å se. Jeg syns i allefall at vottene ble knalltøffe i denne rosafargen.

I’ve not yet decided whether the Mittens is to be my own, or if they’re going to be a Christmas present.  I think in any case, the mittens were quite sweet in this bright pink color.

7 responses »

  1. Nydelig!!

  2. vottene vart skjønne dei. Masse fine farger i garnet ser eg i innlegget under her. Spørs om ikkje det er eit garn eg bør merke emg å prøve da med ei passende anledning. sånn votter har eg hatt i tankene ei stund. Det blir nok ein gong. Ha ei flott ny uke

  3. Takk skal dere ha. Ønsker dere ei fin strikkeuke =)

  4. De ble flotte, trollgarnet må jo være perfekt til akkurat det mønstret. Hm…har jeg noe sånt i lageret mitt tro….

  5. Både flotte votter og flott farge!
    Jeg har enda ikke strikket Bellas Mittens, selv om jeg har hatt plan om det leeenge. Får satse på det skjer til høsten. 🙂

  6. Flotte votter, og fin farge =) God Helg!

  7. Kjempeflotte! Desse er kjekke å strikke.

Legg igjen en kommentar

