RSS Feed

Coffee and Chocolate Spring Swap – Thank you!

Posted on

Jeg har deltatt på Coffee and Chocolate Spring Swap, hos Ravelry, og i går kom det en imponerende pakke med posten til meg fra swap- partneren min SpEdTchr, USA. Hun har virkelig gått inn for å gi meg en wow- opplevelse. Pakken var fyllt med alt sukkerhjertet mitt kunne tenke å begjære: Sjokolade i lange baner, karameller, marsipan og mashmallows, to kaffeposer, tre ulike tesorter (deriblant thailandske blomster som folder seg ut i det varme tevannet), lavendelsåpe, et flott håndstrikket skjerf i deilig alpakka og en stilig skjerfpin av bein.

I’ve participated in the Coffee and Chocolate Spring Swap, at Ravelry. And yesterday there was an impressive package in the mailbox for me, from my swap partner SpEdTchr, USA. She has really made some effort to give me a WOW- experience. The package was filled with all the sugar Candy my heart would like to request: Galores of Chocolate, Fudge, Marzipan and Mashmallows, two bags of Coffee, three different Teas (including Thai flowers that unfold in the hot tea), Lavender soap, a beautiful hand-knitted Scarf and a stylish pin of bone.

I tillegg har SpEdTchr laget meg en lekker rosamalt håndtein og sendt med 150 gram merinoull, alpakka- og silkefibre + instruksjonsbrosjyrer slik at jeg selv kan prøve meg på å spinne garn. Er det rart jeg er imponert? Må jo også innrømme at i imponertheten finnes et lite snev av skrekkblandet fryd. Jeg har lenge hatt lyst til å lære meg å spinne garn med de gamle tradisjonelle metodene. Jeg har bare aldri tatt meg tid til å melde meg på kurs eller til å skaffe meg de nødvendige materialene. Nå har jeg derimot fått muligheten deisende i fanget. Jeg har også fått tips om ulike instuksjonsfilmer på youTube,  – så nå er det egentlig bare å sette igang. Jippi – jeg gleder meg!

In addition, SpEdTchr made ​​me a gorgeous pink painted Spindle and sent me 150 grams of merino wool, alpaca- and silk fibers + instructional brochures so that I can even try to spin some yarn of my own. Is it any wonder I’m impressed? Must also admit that in public is impressed with a little touch of horror mixed joy. I have always wanted to learn how to spindle yarn by the old traditional methods. I’ve just never taken the time to register for courses or to buy the necessary materials. Now I’ve also got tips on various instructions tapes on youTube – so it’s really just to get started. Hooray – I’m looking forward spinning!

Ha en flott søndag alle sammen 🙂

Have a great Sunday, everybody 🙂

2 responses »

  1. Det må eg sei var litt av ein pakke. Du har jo sjolkolade ut året du no. Så spennde med ull og spinne pinne da :0). Du får ein koselig vår med masse morsomt å gjere og masse godt å spise .Kos deg videre med våren som er i emning. klemmen

  2. Ja det skal være sikkert Greta, at jeg har nok sjokolade for laang tid fremover – enda for en sjokolademums jeg er…

    Ha en riktig flott og trivelig vår du også =)

Legg igjen en kommentar

