RSS Feed

Summer and knitting

Posted on

Det har vært stille lenge her på bloggen. Jeg har vært opptatt på annet hold – blant annet så er forsommeren gått med til feriereising og bygging av stakittgjerde rundt hagen. Men litt tid til sommerstriking har det da blitt innimellom slagene. Det er veldig enkle småting som gror på strikkepinnene mine denne sommeren: Vaskekluter i deilig bomullsgarn – Lettvindt og veldig greit når man er på reise eller bare ønsker litt småplukk. Mønstrene er stort sett av aller enkleste sort- litt rett og vrang. Og så har jeg strikket en klut med utgangspunkt i Apple Leaf Cloth– mønsteret.    It has been quiet a long time here on the blog. I have been busy – Vacation travelings and the construction of a picket fence around the garden. But I also have found time for some knitting this summer. It is just small things that grow on my knitting needles this summer: Wash Cloths in lovely cotton yarn – These knittings are very nice when you’re traveling or just want a little tweaking. The patterns are of the simplest black-a little right and wrong. And then I knitted cloth, based on Apple Leaf Cloth pattern.

 

Ha en fortsatt fin sommer =) 

3 responses »

  1. Det enslige bladet på kluten var skikkelig fint og effektfullt:-D Får lyst til å lage kluter når jeg ser sånt jeg! Og det er jo fint for det er nyttig og flotte gaver!

  2. Hei vennen. Kjeklt med småstrikk og lette ting nå om sommeren. Det er jo kjekt å ha å ty til rett som det er det da.
    ein kan ikkje rekke alt. Av og til så må ein priotere vekk ting for å få tid til anna.
    ser no at eg virkelig burde strikke meg nye kluter. kanskje eg skal gjere det. Må berre lage noen flere luer først.
    Kos deg videre i sommer, skjønning

  3. Takk for koselige kommentarer, Sipusa og Greta. Jeg koser meg med klutestrikking i sommersola mens jeg drømmer om den kofta jeg har lyst til å strikke til meg selv utover høten/vinteren. Ha en fortsatt flott sommer begge to =)

Legg igjen en kommentar

