RSS Feed

Snart 53 000 besøkende

Posted on

Oi oi oi – Tok en titt på besøkstelleren på bloggen min i dag, og til min overraskelse så nærmer jeg meg 53 000 besøkende siden oppstart i 2008. Det er neppe veldig imponerende for dere storbloggere, men for lille meg som ikke er noen regelmessig eller systematisk blogger så er 53 000 et SVÆRT tall.

Tusen takk til alle dere som titter innom – og enda større takk til dere som til og med legger igjen en kommentar innimellom. Det er veldig hyggelig, og det er dere jeg blogger for. Jeg koser meg med å blogge for dere om hva som stundom rører seg i min kreative verden  =)

Keep knitting, sier jeg bare, og kos dere masse 🙂

6 responses »

  1. Ja, fortsette å strikke kommer vi nok til å gjøre så lenge det er liv!

  2. Hei. Eg har ikkje teller så eg veit ikkje kor mange eg har. Syns det høres veldig mye ut det du har hatt eg da. Det er jo ein koselig blogg du har da.klem

  3. Ja det gjør vi, heldigvis, Wia123. Takk for hyggelig kommentar.

  4. Teller burde du ha Greta – Det er jo så morsomt å følge med på at besøkstallene stiger sakte men sikkert. Og så er det trivelig å hente frem litt statistikk nå og da =)))

  5. Helt fantastisk kjære jenta vår. Vi har selvfølgelig mange besøk, men du verden, det er morsomt. Lykke til videre, det er morsomt å følge med i det du holder på med.

  6. Takk for koselig kommentar =)

Legg igjen en kommentar

