RSS Feed

Extreme Blog makeover

Posted on

 

En frisk ny start på det nye året –  og jeg har tatt en makeover på bloggen min. Ny tittel og nytt utseende. Syntes at det trengtes litt opp- pussing her og har funnet mye god inspirasjon på alle de fine bloggene til dere der ute. Jeg kommer altså til å prøve meg litt frem i tida fremover, med farger og palett for å tilpasse utseendet til min smak og mitt behag. Kom gjerne med innspill og gode tips hvis du har lyst til det – Jeg er absolutt lydhør 🙂

A fresh start at the new year – and I have a makeover on my blog. Thought that I needed a little polishing up here and have found lots of good inspiration to all the fine blogs out there. I will be trying out some ideas of mine in time to come, with color and palette to match the look of my taste. Welcome with suggestions and tips if you like it – I’m certainly willing to listen 🙂

 

Ha ei flott uke – Have a great week 

4 responses »

  1. Nå vet ikke jeg hvordan bloggen så ut før, men var veldig fin nå 🙂
    Fengende tittel 😉

    Ha en super uke!

  2. Syns den er fin som den er eg no. skulle hatt opprydding på min også. Men eg er ikkje flink til slikt. Eller rettere sagt eg orker ikkje å bruke tid på å få det til.

  3. Takk skal dere ha jenter for hyggelige kommentarer – Syns det ble ganske bra, selv. Bare litt småendringer igjen som jeg tar etterhvert.

    Ha ei flott uke =)

  4. hei igjen. Svarer her eg på din kommentar. Ja eg har laga mønsteret sjølv. Er enklest det. Da slipper eg å prøve å forstå oppskrifta hehe. Effekten på ryggen er bare den att i stede for å strikke kastet rett slik att det vert hull, så strikker eg det vridd rett, så det vert ei fjuskeflette på ein måte. Skjønner?

Legg igjen en kommentar

