RSS Feed

Purple positivity

Midt oppe i all min frustrasjon over forkludrelser i koftestrikkinga, så skjer det jo andre og mer positive ting også. Jeg fikk plutselig ork til å gjøre ferdig de lilla pulsvantene jeg slengte til sides for å begynne å strikke kofte. Og pulsvantene ble fine de.

Materialet til pulsvarmerne er lilla Tynn alpakka fra DSA, og pinner nr 3,0 mm. Det gikk med totalt ca 30 gr garn.

In the midst of all my frustration over the bungle with the jacket- knitting, it happens other more positive things as well. I was suddenly chore to finish the purple wrist warmers I tossed aside in order to begin to knit jacket. And these wristlest turned out quite nice too, I think. 

Materials: 1 skein of  Thin purple alpaca from the DSA, and DpN’s US 2½ – 3.0 mm.

 

Ennå gjenstår damping av pulsvantene slik at de virkelig får sin endelige form. Det tar jeg i morra tidlig, og så kan jeg pynte meg til jobb igjen =)

Still some few things remains, such as steaming the wristlets so they really get their final shape. I’ll do that early to-morrow, and then I can dress myself for work again =)

Ha en fin dag, med positiv hilsen fra Petronella 

Have a great day, with best regards from Petronella

10 responses »

  1. Så fine pulsvanter. De så deilige ut. En må passe på å ha litt variasjon i hobbysakene 🙂

  2. Så sant, så sant Charlotte. Takk for hyggelig kommentar =)

  3. For ein hærlig farge. Dei måtte du jo bare gjøre ferdig. Var nok fin på jobb i dag du. klem

  4. Flotte pulsvanter i en nydelig farge 🙂
    Lykke til videre med koften .

  5. Takk for det, Hunnipunni =)

  6. De ser deilige ut! Nå som det er skikkelig kaldt her, bruker jeg pulsvanter under vottene for å få litt ekstra varme.
    God helg!

  7. Takk Sol. Jeg bruker også pulsvanter under vottene. Det luner veldig godt =)

  8. Lekre pulsvarmere i nydelig lillafarge. Og lykk til med Fanakoften. 😀

  9. K
    Kjære mimouna. Takk for koselig kommentar =)

Legg igjen en kommentar

