RSS Feed

Solfylt februarhelg

I helga har februarsola strålt gjennom mine skitne vintervinduer, og jeg har nytt dagene. Jeg rydda og shina huset på fredag, så i helga har jeg har bare kosa meg. Ettersom jeg var skikkelig sliten før helga så har det gjort godt å bare ta livet med ro og hente energi igjen gjennom hyggelige helgeopplevelser.

Denne vakre tulipanbuketten har jeg fått i helgs. Fargene er så fine syns jeg, og jeg kjenner forventninger om vårstemning spire i meg – Ikke veldig lenge igjen nå…

Litt tid har det blitt til Fanakoftestrikking også, og jeg kan herved meddele at jeg har tatt en sjefsavgjørelse på at det ikke blir noen Kattepote- bord nede på bolen. Etter Rutabord og Krunerand, blir det nå krossrender hele veien opp til halsfellingen. Deretter er det fremdeles mulig at det kommer en Kattepote- bord, eller et annet rosemønster. Men den tid, den sorg. Heretter strikker jeg Krossrender, fast og bestemt med godt mot =)

Mandag til onsdag, skal jeg på kurs igjen. Denne gang blir det grunnkurs for verneombud og HMS- arbeid. Da regner jeg med at det blir noen forelesninger som medfører tid til strikking også. Det blir jo fint for da vokser kofteprosjektet raskere enn det ellers ville gjort. Gleder meg til å kunne vise dere nye kofteprosjektbilder fra det offentlige rom.

20120212-231436.jpg 

Følg med og ha en fin ukestart =) 

4 responses »

  1. Ønsker deg en fin uke med krossrender som følgesvenn 🙂
    En god følelse når man får bestemt seg i forhold til kreative prosjekter.
    Jeg var på en flott skitur i går med sol og flott føre. Jeg stemmer derfor i med deg: Ikke lenge igjen nå til våren begynner å røre litt på seg…….
    Helt utrolig hva februarsolen og en bukett tulipaner gjør med oss.
    Klem Tove

  2. Hurra for sol, tulipaner, og gryende vårfølelser, Tove – og ha ei riktig fin uke du også =)

  3. God morgen. Nyt vårstemningen du. Her snør det no så tett att eg ser berre eit kvit vegg utenfor vindauga. Dermed så ser eg ikkje ut :0). slepp å sjå skitne vindauga da hehe.
    Den kofta vert så fin. kjekt å følge den heile vegen. Og så syns eg det er så kjekt att du er så ofte tilbake med nye innlegg. Det liker eg. Ha ein god start på ny uke du me

  4. Jaja-sann Greta, snøværet ditt blir altså aldri så galt at det ikke er godt for noe, så lenge resultatet blir at du slipper å se på skitne vinduer. Ha en fin kveld =)

Legg igjen en kommentar

