RSS Feed

The popular designs in Mittens Ranking list, at Ravelry

The popular designs in Mittens Ranking list, at Ravelry

Wow – Oi – Hurra!!  Hooray!!  

Den engelske mønsterversjonen av Ekte Sjøvotter – et av vottemønstrene mine; «Norwegian Fishermans Mittens», er kommet inn på Topp 100- rangeringen til det internasjonale strikke- nettsamfunnet Ravelry. Rett nok er vottemønsteret kun rangert på 72. plass, men dog – Inne er inne, tenker jeg og syns det er trivelig =)

One of my patterns; «Norwegian Fisherman’s Mittens» has entered the Top 100 – ranking List, at the international knitting community Ravelry. Truth should be told; the pattern is ranked at 72. place – But still – I think it’s nice =)

Du finner lenke til både den norske og engelske mønsterversjonen under menyen Free Patterns, til høyre. Så bare værsågod, hvis du har lyst til å prøve deg på å strikke disse vottene! You find links to both the Norwegian and English pattern version in the right submenu «Free Patterns». Please feel free to download pattern!

Hvis du ønsker, kan du lese mer om dette vottemønsteret HER

Follow my blog with Bloglovin

12 responses »

  1. Så stas da gitt. og fine er de også. De er faktisk på ønskelista mi for å strikke en gang i tiden. Men så var det tiden da….er jo så mye fint å strikke her i verden, alt frister..nesten.

  2. Ja den kan jeg relatere meg til, Sommertid. Det er jammen ikke lett å få tid til alt man har lyst til å strikke. Så vi får bare begynne et sted og deretter strikke oss fremover. Og husk – det er lov til å ombestemme seg (ref til innlegget mitt om ombestemmelser) =)

  3. Slike har jeg også strikket, men det ble sånn en diger tommel på de…

    Sjekk gjerne ut min andre blogg: http://garnkurven.wordpress.com

    Ha en fortsatt fin dag!

  4. Gratulerer ! Såååå kult ! – også sååå praktiske denne type votter er 🙂
    Jeg er akkurat ferdig med ett par tova votter i Hallo Kitty farger til ett tantebarn,
    Småstrikk som votter og luer er jo også så kjekke håndarbeider å ha i veska.
    Klem Tove

  5. Gratulerer såå mye. Kjempeartig når man treffer med ei strikkeoppskrift som mange vil strikke!
    Ønsker deg riktig lykke til videre:-)

  6. Hmm – hvordan du har fått diger tommel vet jeg ikke, Anne- Lise, men det er hyggelig at du prøvde deg på mønsteret =)

  7. Takk Lirosa, ja jeg syns det er morsomt at strikkeoppskrifta har slått godt an =)

  8. A-ha, det er du som har designet vottemønstret jeg liker så godt.
    Da skal jeg huske å linke til deg neste gang jeg strikker disse vottene.

  9. Så trivelig Solfrid. Det er veldig fint om du linker til sida og mønsteret mitt når du blogger =)

Legg igjen en kommentar

