RSS Feed

Strikkeblogger.no

Jeg er blitt medlem av Strikkeblogger.no, et nettsted som samler ulike strikkeblogger og kontinuerlig viser oppdateringer fra bloggen min. Jeg tenker det er veldig kjekt med oversikt over alle strikkebloggene der ute – Særlig siden jeg selv er en strikkeblogger og liker å lese andres strikkeblogger. Dermed får jeg et godt utgangspunkt for å finne både inspirasjon, nye lesere og bloggvenner.

Er du en strikkeblogger? I såfall –  registrer deg, du også.

Ha en flott dag 🙂 

4 responses »

  1. Intresant. Melder emg på alt sånt eg. Er jo på bloglovin også, men der er jo bare blogger eg har lagt inn sjølv. Her er jo amnge nye, bare man har tid til å sjekke dem ut. Har no ialle fall muligheten no da. Ha ein fin dag

  2. Enig med deg Greta – lurt å være med der det gjelder 😉

  3. Grattis med medlemskapet ! Strikking er gøy ! :):):)
    Her strikkes og toves det sitteunderlag, lue og pannebånd i norske farger til VM i skiflyving. Gubben skal dit på guttetur på lørdag.
    Ha en fin kveld 🙂
    Klem Tove.

  4. Takk Tove. Gleder meg til å se resultatet av idigheten din =)

Legg igjen en kommentar

