RSS Feed

Fredags husfred

Posted on

 

Det er fredag og ukas jobb og plikter er unnagjort. Nå venter helgen åpen for alle muligheter av aktivitet eller ro – Alt etter hva våre hjerter begjærer. I dag tenker jeg at ro og fred er godt, for nå trenger jeg å hvile meg litt. I morgen tenker jeg og gubbelillen å ta oss en tur ut. Enten reiser vi til Fredrikstad og rusler en tur i gamlebyen der. Eller så tar vi oss en tur til Oslo og rusler oss en tur på Grünerløkka. Hvis sola skinner og det blir fin temperatur, så spanderer vi på oss vårens første utepils. Det kan bli stas. Hvis været er heller kranglete, så koser vi oss med lunsj på en koselig kafé. Ellers tenker jeg at strikkekurven trekker meg til seg med alle sine gode, myke, lune, varme velduftende ullgarn- nøster. Det har ikke blitt så mye strikking på meg denne uka, så jeg håper og gleder meg til å kosestrikke endel i helga.

Ønsker dere alle ei riktig god helg!

Fredagklem fra Petronella 

6 responses »

  1. Det høres ut som ein fantastisk lørdag. Mange muligheter det er berre å velge å vrake. Kos dere. klem

  2. Takk i lige måde Greta – klem

  3. Det må være garanterte gode plan A og B ‘er! Det finnes jo ikke noe bedre enn å ha hatt full uke og så lande hjemme på fredag, gire helt ned og bare være! God helg til deg:-)

  4. Ja ikke sant Lisbeth – Helga er ei fin tid 🙂

  5. Så koselig, Petronella, det hørtes ut som et eksempel til etterfølgelse!
    Jeg opplever også fredagen som en «lande»-dag. Det eneste minuset er at jeg ikke orker å draaa fredagen lengre utover kvelden, så trøtt, så trøtt…
    Ha ei trivelig helg!

  6. Takk for koselig kommentar Tesha. god helg til deg også =)

Legg igjen en kommentar

