RSS Feed

Fana på kurs – igjen

Posted on

I dag har Fanakofte- strikketøyet vært på kurs sammen med meg, igjen. Denne gangen har vi vært på kurs i tolkning av den nye Helse- og omsorgsloven + annen helselovgivning. Et både viktig og interessant kurs.

Kaffe i koppen, tyggis innen rekkevidde, penn og papir og god oppmerksomhet motivert av trivelig kursstrikking underveis, gjorde at hele 2,5 krossrender ble strikket i løpet av dagen – Så huhei – det går fremover!

 

Ettersom dette er tredje kurset Fanakofte- strikketøyet er med på, så må da virkelig denne Fanakofta mi ha potensiale for å bli ei skikkelig intelligent kofte- Ikke kan jeg forstå annet 😉

 

Ha en riktig intelligent og god koftestrikkekveld!

 

6 responses »

  1. Jeg skal på kurs i morgen kveld, men tror jeg lar strikketøyet bli hjemme. Ville neppe ta seg ut, å sitte å strikke når jeg skal bake surdeigsbrød 🙂 🙂 🙂 Kan jo risikere å få garn i brødet, eller brød i garnet, knis. Grethe

  2. Er kanskje ikke alle kurs som det passe å ha med stikketøy – og Surdeigsbrødbakekurs ville jeg neppe hatt med Fanastrikketøyet til, jeg heller 😀

  3. Håper virkelig fana oppskatter å få bli med på alle kursene og kanskje får med seg endel. Kan være en fordel å ha på seg en intelligent fana den dagen det ev er en avsluttendes prøve.

  4. Neste vinter har du på deg kofta når du er på kurs, så får den vere emd da også

  5. Helt enig Pernilla 🙂

  6. Vi satser på det Greta – Så blir jeg god og varm. Det var kalt i kurslokalet i dag, og da var det jammen kjekt å ha et ullete varmt strikketøy i fanget 🙂

Legg igjen en kommentar

