RSS Feed

Fanakofta skal bli trønder

Posted on

Da er det klart at Fanakofte- strikkeprosjektet mitt kommer til å bli trønder i løpet av sommeren. Vi har funnet drømmehuset – eller rettere sagt et kråkeslott som vil bli til drømmehuset så snart vi har fått brukt noen liter med maling, hammer og spiker, på det. Dette kjennes helt riktig så nå gleder vi oss bare til salget av vårt eget hus er unnagjort sånn at vi kan overta vårt trønderske kråkeslott og så Fanakofte- strikkeprosjektet kan flytte inn.

Kråkeslottet som skal bli til drømmehuset 🙂

 

Fanakofta skal forresten få være med på fagmøte på jobben i morra. Da blir det i allefall to timer med ivrig strikking og prosjektvekst – Jeg gleder meg, og forhåpentligvis kan jeg vise frem et mer produktivt strikkeprosjektbilde i morgen ettermiddag 🙂

 

Then it is clear that my Fana-knit project is going to move along with me and my hubby, to Trondheim sometime during this summer. We have found your dream house – or rather a goofy castle that will turn into our dream house as soon as we have used a few gallons of paint, hammer and nails on it. We really look forward to moving to Trøndelag.

 

9 responses »

  1. Gratulerer! Spennende med flytting!

  2. Hjertelig takk Merete 🙂

  3. Ååå så moro å se at dere har funnet hus! Det blir spennende å høre etterhvert. Hyggelig å se det er litt nettaktivitet hos deg midt i det hele. Du blir savnet hvis det går for lenge :-)) så: gratulerer med huset.

  4. Tusen takk for gode ord Lisbeth. Det har vært litt mye å tenke på siste tida så jeg har desverre ikke prioritert blogginga midt i det hele – Men det varmer å høre at jeg savnes, så skal prøve å skjerpe meg litt fremover 😉

  5. Er så stilig att du ahr tenkt å gjøre trønder av deg :0). Ser ut som eit koselig hus det der. Det vert kjekt å følge med om alt nytt som skjer hos. For vi får vel litt vite etter kvart. Og du skal ikkje tvile på att skal eg til trondheim, så sier eg fra. Og det skal eg no att, det er eg ganske sikker på. Lykke til med alle prosjekta dine

  6. Livet utenfor Pc’n kommer jo først .. Når det er et blogginnlegg er det desto mer kjærkomment.

  7. Hjertelig takk Greta. Vil nok oppdatere litt her etterhvert i prosessen, ja – Rart med det 🙂
    Gleder meg allerede til å møte deg igjen i Trondheim ved en passende anledning – klem

  8. Klem til deg Lisbeth 🙂

  9. For et koselig hus/sted! Dette blir nok bra, ja! Gratulerer!!!

Legg igjen en kommentar

