RSS Feed

New DpN’s

Har gått til anskaffelse av nye strømpepinner – ‘Cubics’ Symfonie Rose Double Pointed Needles fra KnitPro.

 

Hele 2 stk sett med nye pinner, ble det på meg. Jeg skal jo strikke 2 stk sokker, og må følgelig ha 2 stk sett med pinner. Logisk, spør du meg. Pinnene kjennes gode ut i hendene og er ikke så glatte at de sklir ut av maskene – noe som erfaringsmessig kan være en utfordring med enkelte andre trepinner. Dette blir spennende. Jeg har lagt opp til et par raggsokker allerede,av garnet jeg kjøpte i helga, og håper å kunne vise dere hvor fint det kan bli i løpet av kortkort tid

I’ve bought me some new DpN’s. KnitPro’s ‘Cubics’ Symfonie Rose Double Pointed Needles. I’m so happy and hope the results from knitting Socks with these needles will turn out successfully. 

Helt til sist – Et stemningsbilde fra bymarka rett oppafor huset vårt. Solnedgangen og skumringstimen kan være veldig vakker.

Riktig god natt!

4 responses »

  1. Nydelig bilde du har tatt.

    Hvor får du tak i de pinnene?? Ikke sett slike noen steder.

  2. Takk Janne. Jeg kjøpte strikkepinnene på Jens Hoff Garn og Idé på City Syd i Trondheim 🙂

  3. Nydelig utsikt!
    En smule misunnelig på de strikkepinnene!!

  4. Takk Lisbeth. Gleder meg til å utforske nærområdet videre. Også videre utforsking av nye strikkepinner 🙂

Legg igjen en kommentar

