RSS Feed

Utsikt til snart-ferdig…

Hurra – kjøkkenet er snart ferdig. Ivrig som jeg er, så har jeg allerede begynt å flytte inn i kjøkkenskapene selvom vi mangler både noen skapdører, en rundell til hjørneskapet, samt ferdigstilling av veggene mellom benker og overskap.

20120905-184423.jpg

 

På strikkefronten går det også fremover. Jeg var på mitt første trønderske strikketreff i går kveld og hadde det veldig hyggelig. Jeg tok med forelesningsstrikketøyet og strikket ferdig hælkappene på raggsokkene i løpet av kvelden. Nå gjenstår bare resten.

20120905-185004.jpg

My new Kitchen is almost finished, and I’m Happy. Can’t wait to «move into» the Kitchen shelves, even if there’s still some things to be done. Well well – I am patiently waiting and kniting om a pair of new Socks…

Ønsker dere alle en riktig trivelig septemberuke!

 

6 responses »

  1. skjønner du er ivirig no på å komme ioprden på kjøkkenet ditt. Ikkje noe rart det. Men det er vel best å vente med det meste. Så kjekt med strikketreff for deg da. Har du blitt kjend med så mye folk alle rede att du kan gå på strikketreff. Nyt høsten i ditt nye hjem

  2. Det går veldig fint å ta i bruk de kjøkkenskapene som allerede er ferdige, vet du Greta. Vi trenger ikke vente til alt er ferdig 😉
    Og – De flotte trønderstrikkedamene inviterte meg på strikketreff selv uten å kjenne mer til meg persolig enn via Hobbyboden og Facebook. På strikketreffet ble vi bedre kjent. Veldig trivelig 🙂

  3. Karin Trude Einarsen

    Ja ser der, ja det vart jo kjempe fint…og jeg gleder meg å komme meg en tur til deg snart og se hvordan du har det..Alt går bra meg selv om den derre blodtrykket , skal reng deg nærmeste uka..Savne deg alt;)) klem fra din gode venninne;)

  4. STOR klem Karin Trude – Savner deg også. Det blir veldig koselig å få deg på besøk 🙂

  5. Hurra for fint kjøkken! Og koselig at du fant deg et trikketreff 🙂

  6. Takk Lisbeth – det syns jeg også 🙂

Legg igjen en kommentar

