RSS Feed

20. Dag jul og søndagskos

Det er 20. Dag jul i dag, og etter tradisjonen skal jula senest kastes ut i dag. Heldig for meg så kastet jeg ut jula forrige helg så i dag har jeg bare nydt dagen.

20130113-185258.jpg

I formiddag tok vi turen opp til endestadjonen for Gråkallbanen (bytrikken i Trondheim), Lian. Der gikk vi på isen over vannet og nedover bakkene hjem igjen. Det var en flott tur og både jeg, gubbelillen og bikkja kosa oss skikkelig.

20130113-185910.jpg

Det var 12 minusgrader i dag så vi kledde oss godt. Da var det bare friskt med en lang spasertur i vinterværet.

20130113-190422.jpg

Vel hjemme i varmen igjen så ventet pensumlesing, middag og etterpå søndagskos med kaffe og ei god bok. Jeg holder på med Kate Mortons siste bok; The Secrets Keeper. Feelgood, spenning og mysterier i skikkelig Kate- Morton- stil.
Utover kvelden kommer nok også strikkepinnene frem, og jeg får strikket noen små masker på Fanakofte-ermene mine. Søndagskos med andre ord.

 

Ha en fin kveld dere også.

4 responses »

  1. Det er så herlig å komme seg ut å gå tur når veret er så fint som no. Ikkje så kaldt her, men kaldt nok. høyres ut som ein veldig fin søndag. god ny uke til deg

  2. Takk Greta – Ei flott uke til deg også 🙂

  3. Koselig stemningsrapport!

  4. Takk for det Lisbeth 🙂

Legg igjen en kommentar

