RSS Feed

Hemmelig Venn

Jeg har en Hemmelig venn, som har sendt meg en pakke fylt av garnlige overraskelser. Her var sokkegarn i ulike varianter og farger, og en pakke med deilig fruktte. Jeg vet ikke ennå identiteten til min  venn, men velger å takke for gaven like vel. Det kan jo hende at vedkommende titter innom bloggen her en gang iblant.

HemmeligVenn2013_1

Det søteste av alt var desidert den nusselige bia, som viste seg å gjemme på et knallgult handlenett – Både stilig og nyttig på en gang!

 Takk skal du ha hemmelige venn 🙂

4 responses »

  1. Grattis med pakke fra hemmelig venn. Litt av kvart du kan lage her. spennde om du finner ut kven det er fra. Ha ein fin dag i snøveret, viss du ahr det da så langt nord. klemmen

  2. Ikke snøvær her enda i allefall, Greta. Men lett overskyet. Tenker det holder med snø nå, etter halvmeteren vi fikk i helga 🙂

  3. Hei hei min venn, så koselig at du har fått ei overrasker pakke fra hemmelig venn.. Og eg synes det e bare koselig eg..;) masse klemmer i fra meg..<3

  4. Ja ikke sant Karin Trude. Kjempekoselig med overraskelsespakker 🙂
    Stor klem til deg ❤

Legg igjen en kommentar

