RSS Feed

Morsdag og Fastelavn på en gang

Aller først: Gratulerer med dagen til alle dere flotte, vakre, søte, snille mammaer der ute. I dag er dagen vi hyller mammaer på her til lands. En fin dag. Det er koselig å bli vekt med et kyss og en klem som handler om at akkurat jeg er den beste kona og mammaen i verden. Man får selvtillit av sånt!  Også for en nydelig gave jeg har fått – Hjerter- øredobber – akkurat så passe enkle men likevel fine som jeg liker. De er bra snille ungene og gubben min 🙂

Og så er det endatil Fastelavn- søndag i dag, også jeg som har glemt å ordne med Fastelavns- ris i år.. Jeg pleier vanligvis å kjøpe Fastelavnsris av Sanitetsforeningen, og der vi bodde før så solgte Sanitetsforeningen alltid Fastelvnsris ved Remabutikken hvor jeg pleide å handle. Men her vi bor nå så har jeg ikke sett noen Fastelavnsris- utsalg i det hele tatt, og dermed har desverre hele ris-kjøpet gått i glemmeboken…

Men jeg har bakt deilig sjokoladekake med bringebær til i dag – Så tross manko på fastelvansris så skal det vel bli en fin mors- og fastelavns- søndag likevel.

Oppskriften og bildet til herligheten har jeg lånt hos Lillians Matblogg. 

It’s Mothers Day here in Norway, today. It feels so good waking up to a big hug ans kisses from Hubby and kids, telling me I’m the bedt Mummy in the world. My family really are the best! So I’ll enjoy the day and wish all Mothers a Happy day!

Ønsker dere alle en riktig fin søndag!

2 responses »

  1. så flott gave du fikk. Vi har ikkje feira så mykje her. Men fikk blomster før helga og vi har spist dessert i dag. så det holder da det.
    Ønsker deg ein god start på ny uke

  2. Takk Greta. Vi feira ikke stort vi heller, men det er jo kos å gjøre litt forskjell på hverdager og stasdager – om så bare ved å ha litt ekstra god dessert 🙂

    Ei riktig fin ny uke til deg også

Legg igjen en kommentar

