RSS Feed

Rørosmart’n

I går dro jeg og lillesøster til bergstaden Røros for å oppleve den velkjente og erverdige Rørosmart’n. Det var en flott tur. Masse liv og røre i byen og mye spennende å se på blant torgboder, fjøs- og stabbursbutikker og mangfoldige kulturinnslag.

20130222-103156.jpg

Denne gangen var vi også så heldige at kirka var åpen for publikum. Så vi gikk en tur innom der. Du all verden for ei flott kirke!

20130222-103257.jpg

20130222-103353.jpg

20130222-104922.jpg

Det var også mye fint ullgarn å se på Mart’n, i ulike kvaliteter og flotte farger. Utrolig nok klarte jeg å styre lommeboka. Jeg kjøpte ikke et eneste garnnøste! Lageret mitt er stort nok og akkurat nå så har jeg mange nok strikkeprosjekter på gang samtidig. Dessuten er det vel lurt å ha noe å glede seg til for et nytt Mart’nsbesøk et annet år..

 

En super dag til alle dere standhaftige ullgarnselskere!

2 responses »

  1. høyres skikkelig kjekt ut å dra på Røros martnaden. Dit skal eg og ein gong. Men det får bli til min kjære verdt pensjonist og vi kanskje bor på ein anna kant av landet. Kjekt å dra på slikt med søstra vil eg tro. Ønsker deg ei flott helg vennen

  2. Røros anbefales både med og uten mart’ner. Det er så mye fint å se på der, uansett.
    Ei koselig helg til deg også Greta 🙂

Legg igjen en kommentar

