RSS Feed

Alternative maskemarkører

Når jeg nærmer meg punktet for midten av babyteppet, så er det nødvendig med markering av antall riller sånn at jeg kan starte felling på rett sted. Mine maskemarkører er imidlertid vanligvis spredd for alle vinder eller sikkert plassert på et lurt sted, (og jeg vet selvsagt ikke hvor denne lure plassen er). Så da får jeg vel improvisere da.

20130224-204349.jpg

Et par enkle øreringer i sølv er alltid nyttig å ha. De passer for enhver anledning og til det meste. Også som maskemarkører i nødens stund.

Kjekt ikke sant?

En fin søndagskveld til dere også!

6 responses »

  1. Hehe, den var ikkje verst. MAskemarkører har eg mye av og dei ligger trygt plasert og eltt tilgjengelig. Er ganske avhengig å ha dem i nerleiken ja. Men lurt med øreringer år man er i beit. fin ny uke til deg

  2. Veldig lurt å maskemarkører på et lurt sted, lett tilgjengelig. Jeg vet jo ikke hvor noe er lenger… (kan jeg skylde på fytterot fremdeles, eller må jeg innse at jeg ikke har fullstendig orden i sakene)? 😉

  3. ha ha
    -for noen fantastiske maskemarkører du har

  4. Ja ikke sant – Man tager hva man haver når nøden blir stor nok 😀

  5. En koslig blogg du har, og så fin hund. Meg og hunden hilser god helg til dere 😉

  6. Takk det samme Dachsemor 🙂

Legg igjen en kommentar

