RSS Feed

Baksetestrikk

Posted on

Påsken er rett rundt hjørnet og jeg huserer i baksetet sammen med bikkja, på vei til hovedstaden langs riksveg 3. Palmehelga skal tilbringes i storbyen sammen med familie og venner.

20130322-204801.jpg

Vi har det fint i baksetet, jeg og bikkja, sammen med forelesningsstrikketøyet som for anledningen er transformert til baksetestrikketøy. På pinnene har jeg et enkelt Ulmusinspirert sjal. Inspirasjonsdelen vises imidlertid ennå ikke. Det er kantborden til Ulmus som skal få pryde dette hvite sjalet som strikkes i Rauma Lamullgarn på pinner nr 3,5 mm.

20130322-205522.jpg

Kilometer for kilometer, stadig nærmere hovedstaden, vokser sjalet. Og jeg koser meg i frydefull forventning om ei trivelig helg.

Ønsker dere alle ei riktig koselig palmehelg !

4 responses »

  1. I baksetet i bilen hadde eg ikkje kunne strikka ein maske. Bør ikkje sitte i baksetet i det heile og i alle fall ikkje strikke. Klarer å strikke heilt enkelt strikk på rette veier fra framsetet.
    Kops dere i Oslo i helga. sikkert herlig i Oslo no. klem

  2. Det så herlig ut med kos i baksete med vofsen, ha en flott helg i storbyen!

  3. Hjertelig takk, Hanne. Riktig god påske til deg også 🙂

  4. Jeg har aldri vært bilsyk så strikkingi baksetet går helt fint. Lesing også. Takk for koselig hilsen Greta. Vi koser oss. Sola skinner over hovedstaden og da er alt fint 🙂
    Ei koselig påske til deg også 🙂

Legg igjen en kommentar

