RSS Feed

Sommerferie

Posted on

Siste eksamensoppgave er levert og jeg har herved sommerferie – Hurraaaaa – Været er alldeles nydelig for tida og i dag var temperaturen over 25 plussgrader i skyggen. Det er jo ikke veldig vanlig, selv for årstida, så dagene må nytes selvom svært troverdige spådommer sier at vi skal få en vidunderlig varm og flott sommer her i Trondheim. Slike spådommer tror vi selvfølgelig på 🙂

Etter eksamensinnleveringen i morges har jeg klippet og gjødslet plenen, ryddet og kjørt vekk greiner og hageavfall. Det var så godt å arbeide skikkelig. Være litt fysisk. Jeg ble imidlertid ikke ferdig så jeg fortsetter i morgen. Det blir bra.

Malabrigo Sock- garnet jeg bestilte tidligere i mai er ankommet. Det hele gikk kjempefint og garnet var akkurat så lekkert som forventet. Jeg gleder meg til å ta garnet i bruk.

bilde 1 

Ha en super kveld og takk for besøket!

4 responses »

  1. Hei god morgen. God sommerferie. Masse å glede deg over du no. Nytt herlig garn, ferdig med skolen for i år og veret er nydelig. Du får bruke dagen og helga godt til akkurat det du ahr lyst til. Såg deilig ut det garnet ja. Kos deg med det. Stor helgaklem fra meg

  2. Gratulerer med avsluttede eksamener! Nå skal vi nyte sommeren. (mellom styrtregnet for vår del)

  3. Takk Greta – Sommerferie er herlig og jeg koser meg. Klem til deg og ha ei fin helg.

  4. Nytelsen står i høysetet denne sommeren og jeg satser på finvær gjennom hele ferien 😉
    En super sommer til deg også Lisbeth

Legg igjen en kommentar

