RSS Feed

Klutekosestrikk

Posted on

I går meldte jeg meg på en klutestrikkealong hos Bittami på Facebook. Bittami deler en gratis kluteoppskrift hver fredag i fem uker, og så kan alle strikke så mange av klutene som de vil. Jeg la opp til klut nr 1 omtrent på slaget midnatt og så strikket jeg ca to mønsterrapporter før jeg tok kvelden. I dag har jeg vært langt mer opptatt enn forventet, så det har ikke blitt tid til så mye strikking ennå. Men nå står pizzaen i ovnen, litt vin er kommet i glasset og stearinlysene er tent. Så nå skal jeg endelig slappe av og kose meg med strikkepinner og garn utover fredagskvelden.

20130614-202725.jpg

 

En riktig fin fredagskveld til dere også 🙂

4 responses »

  1. Har meldt meg på eg også, men veit ikkje om eg blir med. Egentlig så er eg ikkje ein sånn som strikker akkurat det samme som alle andre samtidig. Skal strikke kluter i sommer, så får sjå kva eg gjer etter kvart. Men no skal alt som er påbegynt strikkes ferdig.
    håper du får ei super helg. vi skal snart ut å trene

  2. Jeg er jo egentlig heller ikke en som følger strømmen, som du vet Greta, så det med å bli med i en along er ikke noe vanlig sak for meg heller. Men jeg trenger noen fine og enkle feriegaver og hadde uansett planlagt å strikke kluter nå så da passet det bra. Vet ikke om jeg følger med hele veien og strikker alle klutene lik som oppskriftene. Jeg tar jo gjerne sidespor og går mine egne veier underveis. Men jeg syns tiltaket er koselig og tenker det er generøst av Bittami å by på gratis oppskrifter til alongen. Så akkurat nå så koser jeg meg klutestrikking etter Bittamis oppskrifter 🙂

    Ei fin helg til deg – klem

  3. Hei og hopp, i en kaffe kopp. Jeg var med på en strikkekafè på FB, men fant ut at det var bedre om jeg fant meg en ordentlig strikkekafe og være med på 😀 sånn inni mellom sykkel-prosjektet mitt, så hekler jeg moppekluter. Bare for å teste om hvordan det fungerer sånn i praksis. Så nå sitter jeg her og venter på at jeg skal få veldig lyst til å vaske gulver……… En kopp kaffe først, tenker jeg…….. og så frem med den nye moppekosten og hekla moppekluten 😀 Musikk te arbe, kanskje….får sette på GET på tv, og bla opp litt skikkelig retro-musikk. God helg og klemmings Grethe

  4. Klemmings og god helg til deg også Grethe, og lykke til med moppingen 🙂

Legg igjen en kommentar

