RSS Feed

Flinke flinke mammaen min..

Jeg må bare vise frem hva min flinke flinke mamma har laget:

MammasPute1

 

Ei nydelig pute har hun sydd i lys linfarget bomull.  Dekoren består av enkel dekorsøm, legg og  en innfelt bit med fargerik krympestoff kantet med grov blonder.  Det skal ikke så mye til for å få frem et elegant uttrykk, og dette ble jammen flott syns jeg. 

 

Hundrevis av duggdråper hilser daggryet,
hundrevis av bier blant røde kløver,
hundrevis av sommerfugler på plenen,
men bare én mor i hele den vide verden.
– George Cooper – 

 

 

6 responses »

  1. Den var knallfin. Ikkje rart att du er stolt av mammaen din. Den var spesiell og vakker på samme tid

  2. Hjertelig takk Greta 🙂

  3. Ja Katrine – Helt super mamma 🙂

  4. Kjempestilig pute:-) Flink mamma du har.

  5. Takk for det, Strikkern. Det er jeg jammen enig med deg i 🙂

Legg igjen en kommentar

