RSS Feed

Hipp hurra for ferdige ermer til Fana

Hipp hipp hurra!!! Etter ei travel uke uten strikketid så er jeg endelig i havn med ermene til Fanakofta. Jeg innser at det strengt tatt var veldig på tide, men nå er jeg altså ferdig, og det er en bra ting i seg selv.

20130914-005910.jpg

Dermed gjenstår kun montering. Hvis jeg er heldig så rekker jeg å begynne med monteringen i helga. Jeg kan i alle fall feste tråder, dampe alle delene og klargjøre for klipping.

20130914-010240.jpg

Hurray – Finally finished the armes of my Fana Jacket. Only assembly remains. 

Spennendes tider !

12 responses »

  1. Grattis, så bra. No er eg spent no på å høre om monteringen og sjå kossen det blir. Håper det blir ei flott helg

  2. Takk Greta – Alle deler er nå dampet og alle løse tråder er festet. Klar til klipping altså… 😉
    Ei fin helg til deg og dine også – klem

  3. Lykke til med monteringen!

    Jeg «glemte» kofta mi i ett år før den ble montert 🙂

  4. Takk og Oisann – Ja det er fort gjort å «glemme» Kari A 🙂

  5. Se der ja! Bra jobbet!

    Lurt å legge ut slike bilder, for da er det umulig å «glemme» koften nederst i strikkekurven. 😉

  6. Kanskje er jeg en beregnende kvinne uten å være helt klar over det, Momouna 🙂

  7. Så utrolig flott altså. De er kjempefine! Jeg elsker mønsteret.
    Fikk du montert den i helga? 🙂

  8. Flott! Jeg er også spent på om du fikk montert den og ble ferdig i helga 😉

  9. Heisann Anna GL. Takk for koselig kommentar. Kofta ble ikke montert i helga. Men jeg har dampet og klargjort den. Trenger litt tid på den dørstokkmila det er å sette saksa i kreasjonen min 😉

  10. Takk for koselig kommentar Strikkelene. Alt er klart til montering nå (mangler bare knapper). Jeg vil helst bruke litt tid på å sette meg godt inn i monteringsmetodene til Kate Davis og deretter gjøre et fint monteringsarbeide, i stedet for å skynde meg og stresse med å få monteringen raskest mulig unna. Men det kommer – det kommer 🙂

  11. Helt enig, viktig å huske på hvor mange timer som ligger bak arbeidet når man skal montere. Er så bittert om det blir noe feil! Maske for maske 🙂 lykke til!

  12. Hjertelig takk Strikkelene – Tar med meg den 🙂

Legg igjen en kommentar

