RSS Feed

Søndagsfristelser

Posted on

Formen er kke helt på topp for tida. Kanskje er det «etter-juleferie-slitenhet» eller «gråværsyke», eller så er jeg bare litt vrangsovet. Mye å tenke på.. Uansett så har jeg tatt livet med ro i helga. Har kost meg med egotripp i forhold til strikking. Tok fullstendig fri fra alt jeg har på gang av prosjekter til andre, og tenkte bare på meg selv. En god ting.

20140105-232021.jpg

Da jeg og kjærestegubben var i England i høst så handlet jeg flere nøster «drømmegarn» tiltenkt meg selv. Et at disse nøstene har jeg altså kost meg med i helga. Peace, Love & Misti – Hand Paint Sock Yarn i fargen French Wine – HS44.

20140105-232150.jpg

Et par pulsvanter er strikket ferdig og et trekantskjerf er på pinnene. Enkel og god strikk til helgekosen. Siden sjalet ikke ble ferdig i helga så har jeg et ego- koseprosjekt fremover, ved siden av genserstrikking til kjærestegubben.

 

20140105-232606.jpg

Bildet blet tatt av en blomstrende Kaprifol i hagen på lørdag formiddag den 4. januar 2014. Fantastisk 🙂

 

Ei riktig fin januaruke til dere alle!

6 responses »

  1. Viktig å lage noe til seg selv og. Lekre farger.

  2. Koselig å lage noe til seg selv også, har bare blitt gaver og tatt på meg bestillinger her 🙂
    Kjempefine pulsvanter i nydelige farger.

    Ønsker deg et riktig godt nytt år!

  3. God morgen god morgen. Her er det som hos deg. Kroppen og eg er ikkje heilt venner. Men det skal det bli ei forandring på. Må bare kome i vanlig gjenge att. Ikkje skeivsove men mye anna som ikkjevar heilt som det pelide i jule uka. Så no er det tilbake til vkardagen og da kjemvel kroppen diltende etterpå.
    Herlige og glade farger på det du strikker til deg sjølv. Har planer om å lage noko til meg etter kvart eg og. Men det får vente litt tror eg.
    Ønsker deg ei flott uke min venn klem fra sogn

  4. Hjertelig takk Janne. Ei fin januaruke til deg 🙂

  5. Alt blir ikke alltid som man har planlagt enten det er jul eller hverdag. Men sånn er livet. Trøsten er at vi stort sett har det fint til tross. Takk for gode ord Greta. Ha ei fin januaruke du også – klem 🙂

Legg igjen en kommentar

