Endelig norsk mønster på Sjøvotter

Endelig har jeg klart å summe meg til å skrive ned mønsteret til Sjøvottene på norsk. Det er over to år siden jeg publiserte et engelsk mønster til disse herlige vottene på Ravelry, så det er vel jammen på tide at jeg publiserer et norsk mønster også nå =)

I allefall: Mønsteret er klart og dere er hjertelig velkomne til å laste ned og strikke sjøvotter.

Link til mønsteret finnes i menyen til høyre under Free Patterns, eller last ned HER

 

Ett svar »

  1. Kjempefine votter!
    Tusen takk for oppskrifta 🙂

  2. Disse vottene står høyt i kurs hos meg og familien min! Har strikket 6 par i julegaver, og det blir vel noen par til etter nyttår også.

  3. Så koselig å høre at dere liker vottene =)
    Ha et riktig Godt nytt strikkeår!

  4. Det var flotte votter. Kanskje eg prøver det når eg har lært meg og tove. skal visst prøve på det om ein månads tid.
    Bruk den nest siste dagen i 2010 til noe trivelig. Klem

  5. Flotte votter! Har hatt den engelske versjonen av oppskrifta lagret en stund, og skal begynne å strikke disse en av de nærmeste dagene. Tusen takk for oppskrifta! Ha en flott dag og et godt nytt år! 🙂

  6. Flotte vottar. Eg har lasta dei ned, så tusen takk.

  7. Tusen takk for flott oppskrift, både de engelske og nå på norsk også:-) Har strikket flere par, og de er supre!
    Godt nytt år!

  8. Hei,
    vet du hvor Trollgarnet kan kjøpes i mindre mengder enn en kg, eller om et annet garn som kan brukes i stedet for?
    Har veldig lyst til å strikke vottene til faren min!
    Mvh
    Kristin

  9. Tusen takk for oppskriften !
    Jeg linker til deg når jeg har strikket de. 😉

  10. Hurra, der fant jeg oppskriften på disse vottene igjen!! Hadde oppskriften lagret på bokmerker, men plutselig var siden borte… Nå skal jeg hive meg rett på vottestrikkingen igjen!
    Super oppskrift, enkel å skjønne.

  11. tusen takk for supre votter. Kjempesnilt at du deler.
    Jeg har nå strikket ett par til meg selv og ett par i julegave. Skal lage minst ett par til julegave.

  12. Heisann!

    Tuusen takk for mønster.
    Jeg linker til siden og oppskriften din på siden min, Mon Ami, inne på fb, hvis det er ok? ( http://www.facebook.com/pages/Mon-Ami/203814062970052 )

    Klem, Torunn. 🙂

  13. Hei Torunn
    Koselig at du liker mønsteret mitt – Det er gode votter. Bare link til bloggen hvis du vil =)

  14. Takk for oppskrift på sjøvotter. Håper å få prøvd dem før jul 🙂

  15. Bare en glede – Selv takk for at du hadde lyst til å benytte oppskriften min 🙂

  16. Hei Bjørg. Takk for meldinga di. Jeg har imidlertid ikke noe mønster på tovede barnehagevotter. Håper du likevel har kost deg med å lese bloggen min. Lykke til med videre mønsterleting 😊
    Mvh Eva Petronella

Legg igjen en kommentar