Daily Archives: september 15, 2008

Shetland Triangle, finished at last..

Endelig, endelig, endelig – Jeg er ferdig med mitt Shetland Triangle sjal – opprinnelig et OL- prosjekt fra Ravelry, som var planlagt å skulle strikkes og ferdigstilles i løpet av OL i Bejing… Men det er ikke alltid at ting blir slik man planlegger – i allefall ikke for meg. Imidlertid klarte jeg å ferdigstille sjalet mens ennå Paralympicks pågikk, så da ble det ikke så ille forsinket likevel 😀

Sjalet ble kjempefint, syns jeg. Bare se:

Finally, at last I’v finnished my Shetland Triangle shawl. At first I planned to knit this shawl during the Bejing Olympicks, but soon I realized that the time would be to short for me. I had to use some more time for this lace project – and finally – during the Paralympicks I have compleeted the task and my shawl is perfect. I’m really satisfied with this knitting 😀

Hemmelig Venn, september 08

I dag lå det en pakke til meg i postkassen. Den er fra min Hemmelige Venn, september – på Hobbyboden. Pakken er kjempeflott og utrolig innholdsrik – her er både to forskjellige garntyper i flotte farger, to forskjellige silkebånd, to forskjellige bambus strikkepinner, to forskjellige typer te, og masse karameller (nam nam).  Jeg er veldig glad for gaven – så hjertelig takk 🙂

Min hemmelige venn har hintet om at hennes nick på Hobbyboden, er det samme som hennes navn – og hun kommer fra Vestlandet. Jeg lurer derfor på om kanskje Therese er min Hemmelige venn denne gangen..