Daily Archives: august 2, 2008

Shetland Triangle

Posted on

Så lett man blir hektet på avhengighetsskapende midler..

Jeg for min del har falt helt for Lace- strikking etterat jeg begynte på Flower Basket- sjalet mitt.. Jeg har funnet meg selv sittende timesvis foran pc’n hver dag de siste dagene, og tittet på og lett etter nye Lace- oppskrifter på Ravelry og Google.  Nå har jeg bestemt meg for å  prøve meg på et Shetland Triangle sjal også, så snart jeg blir ferdig med FB- sjalet.

Har derfor bestilt boka Wrap Style fra Amazon.com, og venter allerede på leveringen . Må visstnok imidlertid prøve å utvise noe tålmodighet (som jeg aldri har hatt) – det kan ta opptil 3 – 4 uker før jeg får boka… Den tiden får jeg vel prøve å bruke så konstruktivt som mulig – lete etter flere oppskrifter – eller mere fornuftig kanskje – lære meg til å forstå engelske oppskrifter litt bedre, sånn at jeg er forberedt og klar den dagen boka banker på ytterdøra mi. Garn har jeg allerede – Evilla kunstgarn 6/1, farge A- 18, gammelrosa/burgunder. Tror det kan bli fint.

I think I have fallen in love with Lace knitting. After finishing the Flower Basket shawl I’m currently knitting on, I have decided to knit an Shetlant Triangle. I already have ordered the book Wrap Style, from Amazon.com, and now I’m waiting impatiently by the mailbox…